Platba kartou se u nás vyplatí

  • úspěšnost platby se dozvíme okamžitě po zaplacení, není třeba čekat na připsání na účet
  • platby máte plně pod kontrolou, dobíjíte jen když chcete a kolik chcete, žádné následné inkaso
  • bezpečný, pohodlný a rychlý způsob platby kartou, jen je potřeba se
    zdarma zaregistrovat - ZDE

Jak je řešeno zabezpečení?

  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo na zabezpečeném webu
  • veškeré operace s kartou probíhají mimo naše systémy, přístup k Vašim citlivým karetním údajům má pouze poskytovatel platební brány GP webpay společnost Global Payments Europe, s.r.o. a Vaše banka
  • přenosy dat při platbě jsou vždy šifrovány protokolem HTTPS
  • podporujeme nejmodernější řešení 3-D Secure, které Vám zaručí nadstandardní úroveň zabezpečení

Jaké karty přijímáme?

Platební brána akceptuje karty typu VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Ne všechny vydávané karty mají povolené online transakce. Pokud si nejste jisti, obraťte se na svou banku s dotazem, zda Vaše karta umožňuje platby online.

Jak u nás zaplatíte?

Při vytváření objednávky vyberte - platbu kartou online. Po dokončení objednávky dojde k přesměrování na platební bránu, která zobrazí rekapitulaci platby (částka, popis objednávky) a vyzve Vás k zadání karetních údajů:

  • číslo karty (PAN)
  • expirace karty (měsíc/rok)
  • CVV2/CVC2 kód karty (tento 3místný kód najdete na zadní straně karty, většinou vedle podpisového proužku)

Po zadání jsou tyto karetní údaje přeneseny na pozadí do Vaší banky, která ověří možnost provést platbu (zkontroluje dostatečný zůstatek na Vašem účtu, platnost karty atd.). Pokud je vše v pořádku, platební brána provede autorizaci transakce a do našich systémů odešle potvrzení o úspěšnosti platby. Po autorizaci platby se na platební bráně zobrazí potvrzující hláška a dojde k přesměrování zpět na naše stránky. O výsledku transakce budete informováni také e-mailem.

Platba byla zamítnuta, co dál?

Důvodů k zamítnutí platby může být několik, zde uvádíme ty nejčastější:

  • karetní údaje nebyly vyplněny správně
  • číslo karty nesedí k vybranému typu karty
  • platnost Vaší karty vypršela
  • máte nedostatečný zůstatek na účtu
  • došlo k vyčerpání denního limitu nebo limitu pro platby online
  • bylo špatně zadáno 3-D Secure heslo
  • Vaše karta není určena pro platby online

Pokud máte pocit, že Vaše karta i účet jsou v pořádku a transakce byla přesto zamítnuta, kontaktujte nás.

                                                                                                       >> zpět na úvod